23 Ocak 2023

2022'nin En İyi Filmleri

 




Çeşitli ödül törenleri için adayların açıklanmaya başlandığı şu günlerde, ben de kendi en iyiler listemi yayınlayayım. 2022 yılında -bu sitenin ismi ile müsemma- yine tam 150 film izledim. İzlediğim 150 film içerisinden bana göre en iyilerini aşağıda sırasıyla görebilirsiniz. Listenin zirvesindeki Drive My Car 2021 yapımı bir film, ama ülkemizde 28 Ocak 2022 tarihinde gösterime girdi. Dolayısı ile 2021'in en iyileri listesinde Hamaguchi'nin bu başyapıtına yer veremedim, henüz izlememiştim çünkü. Beni son yıllarda en çok etkileyen bir filmin  hak ettiği birinciliği er ya da geç alması gerekiyordu. 

Öyleyse buyrun. Film isimlerinin üstüne tıklayarak, o filmle ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.2023'de de bol sinemalı, bol filmli günler herkese.



2. Tár

3. Mass


5. Nope






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder