5 Ocak 2016

"New Year's Resolutions"*



Yeni yıla girerken, bu siteye adını veren eski bir iddia konusunu yeniden canlandırmaya karar verdim: 2009 sonunda yazdığım bir yıllık değerlendirme yazısında yılda ortalama 150 film izlediğimden bahsedince, bir arkadaşım "hadi ordan, hakkaten 150 film izleyebiliyor musun?" diye sormuştu. O iddiayı test etmek için bu blogu oluşturdum. Blog arşivinden 2010 ve 2011 yıllarına bakarsanız bu geri sayımları görebilirsiniz. Aslında hala senede 150 film izlemeye devam ediyorum da, hepsini yazmıyordum; beğenmediklerimi tavan arasına kaldırıyordum. 2016'da senede 150 film izleme ve "yazma" hedefini yeniden canlandırıyoruz. Sizinle birlikte bir yandan filmleri konuşacak, bir yandan da 1'den 150'ye sayacağız. Hadi bakalım!..

* Yeni yıl kararları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder