4 Kasım 2016

102. Minuscule - La vallée des fourmis perdues

Filmi izlemeden önce, malum kaynaklardan altyazılarını  arayıp da bulamayınca epey bir şaşırmıştım. Sonradan gördüm ki, meğer filmde hiç konuşma yokmuş. Dolayısı ile filmin altyazısı da yok; ben aradım siz aramayın diye söylüyorum. Fransız yapımı Minuscule gerçek doğa görüntüleri üzerine bilgisayarda yaratılmış böcekleri yerleştiren bir animasyon. Daha önce bizim çocuk kanallarında da gösterilen 10'ar dakikalık börtü böcek animasyonlarının bu uzun film versiyonunda, bir uğur böceğinin kırmızı karıncalarla mücadelesini izliyoruz. Eğer aşırı sakin ve sessiz geçen ilk yarım saati sıkılmadan kazasız belasız atlatabilirseniz, film aslında sonrasında gayet eğlenceli kaçma kovalamaca ve aksiyon sahneleri vaadediyor.

FRAGMAN

Minuscule: Valley of the Lost Ants (2013) on IMDb

Benim Notum: 6,5 / 10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder