27 Eylül 2016

83. Suicide Squad

Eleştirmenlerden aldığı kötü puanlar nedeniyle bu filmi izlemeyi ertelemiştim, birkaç ay sonra evde izlerim diyordum. Ama Amerika'da 8, Türkiye'de 7 haftadır box office listelerinde ilk ondan düşmeyince, bari gösterimden kalkmadan sinemada izleyeyim dedim. Hemen peşinen söyleyeyim, Suicide Squad o kadar da kötü bir film değil. Böyle düşük beklentiyle gitmenin de bu faydası oluyor, çok kötüye kendimi hazırladığım için hayal kırıklığı yaşama ihtimalim azalıyor. Artılar: 1-Deadshot rolünde Will Smith iyi. bu kalabalık kadro içerisinde karakter gelişimi beklemek hayal belki ama, Smith canlandırdığı kiralık katilin içinde birazcık kalmış insanlık kırıntısını başarıyla perdeye yansıtıyor. 2-Harley Quinn rolünde Margot Robbie şaşılacak derecede iyi. Şimdiye kadar daha çok aptal sarışın rollerinde gördüğümüz Avustralyalı aktris, birkaç tahtası eksik Quinn karakteri ile kadroda öne çıkıyor. "Öne çıkıyor" demişken hemen buradan eksilere geçiş yapalım. Filmin tanıtımlarında çok sık görünen ve normalde öne çıkması beklenen Joker, neredeyse filmde hiç yok gibi. Birkaç sahnede "geçiyorken uğruyor" ve bir-iki satır laf ediyor, o kadar. Filmin genel problemi ise şöyle eli yüzü düzgün, sürükleyici bir olay örgüsüne sahip olmaması. Senaryo o kadar sallapati ki, bir süre sonra bu çatlaklar çetesinin başına ne geldiğini umusamıyoruz. Onların bir takım olabileceğine de asla inanmıyoruz. Sonuç olarak Sucide Squad ilginç olmayan bir hikayeyle ve birbirinden kopuk sahnelerle ilerleyen, duygusuz bir özel efekt şovundan öteye gidemiyor.

FRAGMAN

Suicide Squad (2016) on IMDb

Benim Notum: 6 / 10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder