10 Temmuz 2012

Project X

İsmine bakıp da bunu bir bilim-kurgu sananlar fena yanılırlar. Project X, üç lise öğrencisinin "bir partide en çok nasıl sapıtabiliriz" diye  başlayıp mahallelerini ateşe vererek sona erdirdikleri bir gecenin hikayesini anlatıyor. Bir müzik klibi sınırları içinde değerlendirilse parti görüntüleri epey eğlenceli olabilir (filmin müzikleri de hiç fena değil bu arada), ama 88 dakikalık bir klip izlemeyi kim ister? Bir de filmin genel ahlaki duruşuna itirazım var (bunu ben mi diyorum?): izlediklerimiz 25-30 yaşında olsa hadi neyse, "amma da dağıtmış adamlar yahu" deyip geçeceğim ama, söz konusu kişilerin lise öğrencisi olmaları beni  gelecek ile ilgili endişelendirmedi değil. Ya ben yaşlanıyorum (bak bunu iki başlık altta da söylemiştim) ve gittikçe muhafazakarlaşıyorum ya da dünya sapıttı. (6) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder